anoukoeganda2015.reismee.nl

Bijna vertrekken

Hallo Allemaal,

Allereerst allemaal de beste wensen voor 2015.

Welkom op mijn reisblog.
Ik ga weer op reis! Dit keer ga ik naar Afrika, Oeganda!

In Oeganda ga ik vrijwilligerswerk doen in Kampala. Ik ga mat de organisatie Doinggoood werken in het Holy Cross Mission Hospital. Het is een missie ziekenhuis dat gelegen is tussen 3 arme wijken in Kampala. Het ziekenhuis geeft betaalbare zorg aan degenen die iets kunnen bijdragen en gratis zorg aan degenen die dit niet kunnen. Het ziekenhuis beschikt over 2 ziekenzalen, een polikliniek, een bevallingskamer een operatie kamer, een rontgenkamer (met een apparaat uit 1979) een vaccinatie ruimte en een eigen laboratorium. Het ziekenhuis beschikt niet over een intensive care of een speciale EHBO unit. De ambulances die aanwezig zijn kunnen slechts beperkt gebruikt worden omdat bij reparatie de onderdelen hiervoor in Afrika niet verkrijgbaar zijn.

Naast door de weeks in het ziekenhuis te werken, zal ik op mijn vrije dagen in het weekend Oeganda gaan ontdekken en uitstapjes maken!

Over 3 dagen gaat het avontuur al beginnen. We gaan het allemaal beleven en meemaken!
Mijn koffer nog pakken en dan ready to go!

Via deze site zal ik soms wat verhaaltjes en foto`splaatsen en kunnen jullie mij volgen.

Ik heb er zin in!

Liefs

Reacties

Reacties

Anne Claire

Hi Anouk,

Wat super dat je dit doet! We gaan je zeker volgen! Veel succes en ook heel veel plezier! Liefs Dennis, Desh en Anne Claire

Juke

Wow! Wat gaaf zeg! Veel succes en plezier gewenst; vast een hele ervaring! Groetjes Juke

Christel Colleij

Mooi avontuur! Veel succes en plezier daar.

Bianca van der Heijden

Hee Anouk, wat leuk! Ik ga je zeker volgen. Veel succes en plezier daar! Oeganda is geweldig!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood